IŠANKSTINĖ BILIETŲ PREKYBA IKI SPALIO 10 D.
Su nuolaidos kodu earlybird gaukite net 25 proc. nuolaidą šiems mokymams.
„El. prekybos pradžiamokslis | SEO ir rinkodaros kursai “ – tai praktiniai trijų modulių (8 akad. val. trukmės) kruopščiai parengti nuotoliniai mokymai, skirti visiems, norintiems vystyti ir auginti el. prekybos verslą. Kursų metu didžiausią dėmesį skirsime elektroninei parduotuvei, jos funkcionalumui. Labiausiai tinka individualiems asmenims, smulkaus ar vidutinio verslo atstovams.
Dar neturite el. parduotuvės, tačiau norite pradėti prekiauti internetu ir nežinote nuo ko pradėti? Pradėkite nuo mokymų “El. prekybos pradžia“. Artimiausi mokymai vyks 2023 m. gruodžio 5, 7, 12 d.
Sukūrėte el. parduotuvę ir kas toliau? Vos pradėję prekiauti internetu, verslininkai susiduria su daugybe iššūkių. Kai kurie būna praleidę ar netinkamai atlikę pasirengimo etapą, todėl patiria skausmingą akistatą su el. prekybos subtilybėmis. Vieni užstringa etape, kai reikia el. parduotuvę užpildyti kokybišku turiniu: prekėmis, jų aprašymais, raktažodžiais ir pan. Kiti susiduria su vartotojų srauto pritraukimo problemomis. Bandydami kopijuoti jau veikiančius verslus, prekybininkai galiausiai suvokia, kad el. prekybos rinkodaros strategija turėtų būti parenkama ir taikoma individualiai kiekvienam internetiniam verslui. Ne visada verta remtis vien standartinėmis marketingo žiniomis, kartais tenka pasitelkti kūrybiškumą reklamuojant tam tikrą produktą ar verslą, siekiant atskleisti jo unikalumą bei paskatinti vartotojus geriau Jus pažinti.
Su iškilusiais iššūkiais dažnai būna itin sunku susidoroti individualiems asmenims ir smulkiesiems verslininkams, kurie neturi komandos ir bando viską atlikti patys. Jie dažnai nežino, nuo ko pradėti arba neteisingai vysto el. prekybos verslą, tad net prabėgus keliems mėnesiams nieko neparduoda. Tikėjęsi, kad, įgijus el. parduotuvę, pardavimai pasipils automatiškai, staiga supranta, kad teks išmokti daugybę naujų dalykų, kurie pirmą kartą susidūrus atrodo išties bauginantys. Šių mokymų metu suvoksite, kad baimė tėra žinių trūkumas, o tinkamai pasirengus ir investavus laiką, galima pasiekti norimą rezultatą. Tinkamai pasirinkta ir kompleksiškai taikoma el. prekybos rinkodaros strategija padės įgyvendinti pačius ambicingiausius verslo internete tikslus bei užmojus.
Kam skirti šie mokymai?
El. parduotuvių savininkams
El. parduotuvių administratoriams
El. prekybos marketingo specialistams
Smulkaus ir vidutinio verslo atstovams
Prekiaujantiems soc. tinkluose („Facebook“, „Instagram“)
Visiems, kurie domisi el. prekybos galimybėmis
I modulis
Svetainės turinys
Produktų pateikimas
Unikalus parduodantis turinys
El. svetainės navigacija
Vartotojo sąsaja UI
Vizualus svetainės turinys
Svetainės optimizavimas
Raktažodžių tyrimas
Vidinis SEO
II modulis
Išorinis SEO
Techninis SEO
Vartotojų srautas
Kaip pritraukti pirkėjus
Srauto šaltiniai
Mobilusis srautas
Vartotojo patirtis UX
Svetainės funkcionalumas
Matavimo įrankiai
Progreso stebėjimas
Būtini el. svetainės elementai
III modulis
Individuali el. marketingo strategija
Verslo ir produkto analizė
Tikslinio vartotojo sąsajos su Jūsų produktu
Tikslinės auditorijos išgryninimas
Reklamos kanalų pasirinkimas
Produkto atstovas
Asmeninio prekės ženklo integracija
Parduodantis turinys
Turinio rinkodara
Pasakojimo meistrystė
Foto ir vaizdo rinkodaros svarba
El. prekybos srauto šaltiniai
Socialinių tinklų vaidmuo
Komunikacijos ir ryšių su visuomene galimybės
Bendradarbiavimo strategija
Mokymų nauda Jums
Išklausę šiuos mokymus, Jūs žinosite:
kaip sutvarkyti savo el. parduotuvę, kad ji taptų klestinčia prekybos platforma;
kaip kurti kokybišką turinį: prekių kategorijas, prekių aprašymus, blogo įrašus;
kaip pagerinti vartotojų sąsają (UI) ir vartotojų patirtį (UX);
kaip optimizuoti el. parduotuvę (vidinis ir išorinis SEO);
kokius įrankius naudoti veiklai matuoti;
kaip ištaisyti savo el. parduotuvės klaidas;
kaip išvengti šiurkščių klaidų, kurias daro pradedantieji;
kaip formuoti užklausas turinio kūrėjams, rinkodaros, SEO specialistams;
kaip el. prekybos platformą paversti matoma;
kaip pagerinti vartotojų patirtį savo el. parduotuvėje;
priimtiniausius būdus, skatinančius žinomumą ir pardavimus.
Mokymų formatas
Mokymų trukmė – 8 akad. val.
Daug naudingos praktinės informacijos.
Mokymų data ir laikas
Data: 2023 spalio 24, 25, 26 d.
Laikas: 15–17.00 val.,
Vieta: internete, platformoje Zoom (prisijungimai bus atsiųsti renginio dieną. Įsigiję mokymus, tačiau negalintys nurodytu laiku dalyvauti, galės gauti seminaro įrašą mokymams pasibaigus).