„E. prekybos SEO pradžiamokslis“ – tai praktiniai dviejų dalių, kruopščiai parengti nuotoliniai SEO mokymai, skirti visiems, norintiems vystyti ir auginti e. prekybos verslą. Kursų metu didžiausią dėmesį skirsime elektroninės parduotuvės organinio srauto generavimui bei e. parduotuvės funkcionalumui. Labiausiai tinka individualiems asmenims, smulkaus ar vidutinio verslo atstovams.
Dar neturite el. parduotuvės, tačiau norite pradėti prekiauti internetu ir nežinote nuo ko pradėti? Pradėkite nuo mokymų “El. prekybos pradžiamokslis“. Artimiausi mokymai vyks (datos bus paskelbtos)
Sukūrėte el. parduotuvę ir kas toliau? Vos pradėję prekiauti internetu, verslininkai susiduria su daugybe iššūkių. Kai kurie būna praleidę ar netinkamai atlikę pasirengimo etapą, todėl patiria skausmingą akistatą su el. prekybos subtilybėmis. Vienas tokių iššūkių – organinio srauto generavimas. Mokymų metu sužinosite kaip optimizuoti savo el.parduotuvę, kad ji atsirastų pirmosiose paieškos sistemos pozicijose, gebėsite atlikti savo e.parduotuvės SEO auditą, įvaldysite naudingus įrankius, padėsiančius generuoti vartotojų srautą bei matuoti progresą.
Mokymų dalyvių atsiliepimus rasite čia https://shorturl.at/fqxIS
Kam skirti šie mokymai?
El. parduotuvių savininkams
El. parduotuvių administratoriams
El. prekybos marketingo specialistams
Smulkaus ir vidutinio verslo atstovams
Visiems, kurie domisi el. prekybos galimybėmis
I dalis
SEO auditas
E.svetainės funkcionalumas
Pozicijos paieškos sistemoje
El. svetainės navigacija
Vartotojo sąsaja UI
Vizualus svetainės turinys
Svetainės optimizavimas
Raktažodžių tyrimas
Vidinis SEO
Turinio kūrimas
Turinio optimizavimas
II dalis
Išorinis SEO
Techninis SEO
Vartotojų srautas
Srauto šaltiniai
Mobilusis srautas
Vartotojo patirtis UX
Matavimo įrankiai
Progreso stebėjimas
Būtini e.svetainės elementai
Mokymų nauda Jums
Išklausę šiuos mokymus, Jūs žinosite:
kaip sutvarkyti savo el. parduotuvę, kad ji taptų klestinčia prekybos platforma;
kaip kurti kokybišką turinį: prekių kategorijas, prekių aprašymus, blogo įrašus;
kaip pagerinti vartotojų sąsają (UI) ir vartotojų patirtį (UX);
kaip optimizuoti el. parduotuvę (vidinis ir išorinis SEO);
kokius įrankius naudoti veiklai matuoti;
kaip ištaisyti savo el. parduotuvės klaidas;
kaip išvengti šiurkščių klaidų, kurias daro pradedantieji;
kaip formuoti užklausas turinio kūrėjams ir SEO specialistams;
kaip el. prekybos platformą paversti matoma;
kaip pagerinti vartotojų patirtį savo el. parduotuvėje.
Mokymų formatas
Mokymų trukmė – 4 val.
Daug naudingos praktinės informacijos.
Mokymų data ir laikas
Data:(datos bus paskelbtos)
Laikas: 15–17.00 val.,
Vieta: internete, platformoje Zoom (prisijungimai bus atsiųsti renginio dieną. Įsigiję mokymus, tačiau negalintys nurodytu laiku dalyvauti, galės gauti seminaro įrašą mokymams pasibaigus).