Viktorija Skere: apie spalvas, keliones ir ne tik…

Asmeninio dienoraščio socialiniame tinkle kūrėja Viktorija Skere savo per kraštus trykštančia energija užburia net per kompiuterio ar telefono ekraną. Veikli ir itin kūrybinga moteris sako, kad šį energetinio užtaiso variklį užkuria du pagrindiniai dalykai – estetika ir žmonės. Socialiniame tinkle „Instagram“ ji turi daugiau nei septyniolika tūkstančių sekėjų, o kiekviena jos pasidalyta nuotrauka atrodo lyg kruopščiai nudailintas paveikslas. Didžiausia Viktorijos aistra – kurti grožį kasdieniame gyvenime, o sėkmės paslaptis paprasta: ji myli savo veiklą ir myli žmones, dėl kurių šį grožį kuria.

nuomones formuotoja viktorija skere

Informacija reklamos užsakovams

Atstovaujate įmonei, prekės ženklui ar nuosavam verslui ir norite užmegzti bendradarbiavimo ryšius su nuomonės formuotoju? Susisiekite tiesiogiai su nuomonės formuotoja žemiau nurodytais kontaktais.

Tinklaraštininkė Viktorija Skere
Soc. tinklas: „Instagram“
Kategorija: Gyvenimo būdas, mada-grožis, maistas, kelionės
Sekėjų skaičius: 17 000
Paskyros adresas: „Instagram“: @viktorijaskere
Auditorija: 80 % moterys,  amžiaus grupė 13–65 m.
Šūkis: Healthy Lifestyle and Skinlovers Ambassador
Kontaktai: Visi klausimai / PR / bendradarbiavimas: viktorija.skere@gmail.com

viktotija skere instagram

Pokalbis su asmeninio elektroninio dienoraščio kūrėja Viktorija Skere

Kada pradėjote veiklą soc. tinkluose?

Koks įdomus klausimas… kiek pamenu, išsikraustėme į Londoną ir tada, pakeitusi visą savo gyvenimą iš pamatų, ėmiausi visko naujo: namų, darbo ir kaip be soc. tinklų. Visada buvau FB gerbėja, tačiau kažkaip netyčia sužinojau apie „Instagram“. Kadangi esu iš tų žmonių, kuriems viską reikia išbandyti, tai 2012 metų rugsėjo 23 dieną aš jau įkėliau savo pačią pirmąją nuotrauką. Bėgu dabar per visus savo 1400 „Instagram“ įkėlimus žemyn norėdama pamatyti, kaip atrodė mano ta pati pirmoji fotonuotrauka ir tadadada… o ten – „sausage legs“: mirk iš juoko.

Kaip prisistatote ir kodėl pasirinkote šią sritį?

Sunku save priskirti vienai pozicijai – tai būtų greičiausiai tiesiog „Asmeninio elektroninio dienoraščio kūrėja“. Dabar labai „ant bangos“ visi maisto, „make up“ ar sporto „blogeriai“ / „vlogeriai“, tačiau aš negaliu savęs priskirti vienai ar kitai kategorijai. Nors, minutėle, žinau… ESTETIKA yra mano kabliukas. Patinka viskas, kas gražu, „švaru“ ir neperdėta, pradedant maistu ir baigiant kelionėmis. Kurti grožį kasdieniame gyvenime, buityje – štai čia galėčiau pozicionuoti save!

Kas labiausiai patinka ir žavi būnant nuomonės formuotoja?

Naujos pažintys. Sutikau tiek nuostabių žmonių, kuriuos galiu drąsiai vadinti savo draugais, ir, žinoma, naujos galimybės. Be abejo, maloniausia yra duoti patarimų, atsakinėti į žmonių klausimus ir suteikti reikiamą pagalbą. Trumpai tariant – žmonės yra mano varikliukas.

Su kokiais iššūkiais susiduriate šioje veikloje?

Iššūkius keliu dažniausiai sau pati: sukurti kažką naujo, kitokio ir, svarbiausia, būti savimi. Jei tenka bendradarbiauti su naujomis kompanijomis, visada atiduosiu visą save, niekada neatliksiu darbų „viena ranka“. Iššūkiai ir yra mano viena iš tikrųjų socialinių tinklų motyvacijų.

Kas, Jūsų nuomone, Jūsų sekėjus skatina Jus sekti?

Tikiuosi, kad atvirumas ir „kitoks“ kontekstas? Net nežinau, labai gera idėja mano kitam „Story“. Beje, jei kas nors is mano sekėjų skaito dabar, tai brūkštelkite, kodėl mane sekate. Būtų labai įdomu sužinoti ir, be abejo, pasidalinsiu Jūsų visų atsakymais.

Kokio formato turinį labiausiai mėgstate kurti?

Labai mėgstu fotografuoti, ieškau naujų vietų, idėjų ir „kampų“. Šiuo metu kuriu spalvotą „Instagram“ „Feed’ą“ – tai labai žadina spalvų paiešką natūralioje gamtoje ir šviesoje. Nemeluosiu, kol kas su mėlyna spalva buvo sunkiausia, teko bendradarbiauti su kompanija, kurios produktas buvo ryškios violetinės spalvos, o mano „feed’as“ tuo metu – mėlynas. Keturias dienas iš galvos nedingo mintis, kaip suderinti mėlyna ir violetinę, tačiau rezultatas pavyko puikus, –dėkoju savo vyrui už šią idėją.

Su kokiais prekės ženklais siekiate bendradarbiauti?

Negalėčiau išsirinkti tam tikro vieno. Labai daug nuostabių prekinių ženklų šiuo metu yra rinkoje. Patinka dirbti su maitinimo / grožio įstaigomis, kelionių agentūromis ir grožio / sveikatinimo sektoriumi. Labai patinka ruošti naujus projektus, dalyvauti parodose ir pan. Kol dauguma per atostogas ilsisi, aš kažkaip, labai atvirkščiai, esu labai produktyviai nusiteikusi dirbti. Per paskutines atostogas Balyje įvykdėme nuostabų naujo produkto pristatymą. Įsivaizduokite, kokios nuostabios nuotraukos buvo. Šią vasarą dirbau su maudymosi kostiumėlių ženklu – puikūs rezultatai. Trumpai tariant, parašykite ir Aš Jums Atiduosiu Viską, Ką Aš Sugebu Geriausiai.